10 διατροφικά tips για να μπαίνεις στα ρούχα σου και μετά τις γιορτές!

Η διατροφολόγος Νικολέτα Τουρλιώτη μοιράζεται μαζί μας 10 διατροφικά tips για να μπαίνεις στα ρούχα σου και μετά τις γιορτές! Ας τα δούμε:

red wine-wine-christmas

Πηγή φωτογραφίας
  1. Ένα πράγμα την φορά! Το ότι ήρθαν τα Χριστούγεννα δεν σημαίνει ότι πρέπει να υπερβάλουμε πολύ φαγητό -πολύ ποτό – πολλά γλυκά ,καλό είναι να επιλέξουμε τι θέλουμε περισσότερο και να επικεντρωθούμε σε αυτό περιορίζοντας σε ποσότητα τα υπόλοιπα γεύματα μέσα στην ημέρα.

  2. Δώσε βάση στην σαλάτα! Σε ένα εορταστικό κάλεσμα κάτι που προτείνουμε πάντα είναι η σαλάτα να καλύψει ένα μεγάλο μέρος του πιάτου μας αφήνοντας έτσι λιγότερο χώρο στα πιο παχυντικά εδέσματα.

  3. Ναι στο κόκκινο κρασί! Είναι γνωστό αλλά αξίζει να το επαναλάβουμε πως το κόκκινο κρασί περιέχει αντιοξειδωτικές ουσίες που βοηθούν στην φροντίδα των αιμοφόρων αγγείων και προσλαμβάνει τον σχηματισμό θρόμβων του αίματος. Μην καταφύγετε στα ανθρακούχα, αν δεν πίνετε αλκοόλ, επιλέξτε την κλασική αξία του νερού.

  4. Ναι στο πρωινό! Το λάθος που γίνεται συχνά σε μέρες εορτών είναι ότι τρώμε μια φορά ένα μεγάλο γεύμα .Αυτό που θα μας κρατήσει λοιπόν μακριά από ένα υπερφαγικό επεισόδιο είναι να καταναλώσουμε ένα σωστό πρωινό που να περιέχει θρεπτικά συστατικά από όλες τις ομάδες τροφίμων πχ 1 βραστό αυγό ή τυρί -γαλοπούλα σε συνδυασμό με 2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως και 1 φρούτο ή φυσικό χυμό αργότερα.

  5. Μην παραλείπεις τα σνακ σου! Μην ξεχάσετε στις γιορτές τις καθημερινές σας συνήθειες, καλό είναι να διατηρήσουμε τα ενδιάμεσα σνακ ανά 3 ώρες ,καθώς έτσι διατηρείτε σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και είναι σαφώς ασφαλέστερη προσέγγιση από το να γίνει ένα και μεγάλο εορταστικό γεύμα την ημέρα.

  6. Αποτοξίνωση! Εντάξει την πάτησες, και έφαγες και ήπιες κάτι παραπάνω διόρθωσέ το. Την επόμενη μέρα μπορούμε να επιλέξουμε περισσότερο φρούτα και λαχανικά που έχουν αντιοξειδωτική δράση και καθόλου λίπος!

  7. ‘Εχε το νου σου! Κανείς δεν είπε να αποκτήσουμε εμμονή με την ζυγαριά ,καλό είναι όμως να έχουμε μια καθαρισμένη ζύγιση ούτως ώστε να μην έρθουμε προ εκπλήξεως μετά το πέρας των εορτών βλέποντας το νούμερο κατά πολύ παραπάνω.

  8. Ακολουθώντας ένα προγράμμα διατροφής πριν και μετά τα εορταστικά τραπέζια θα καταφέρετε να διατηρήσετε τα κιλά σας σε σταθερά επίπεδα. Καλό είναι τα ελεύθερα γεύματα να περιοριστούν σε κάποιες μέρες(Χριστούγεννα -πρωτοχρονιά ) και όχι σε καθημερινή βάση.

  9. Εκμεταλλευτείτε τον ελεύθερο σας χρόνο! Συνήθως αυτές τις μέρες έχουμε και περισσότερο ελεύθερο χρόνο, βγείτε για τρέξιμο-περπάτημα <<ισοφαρίζοντας>> έτσι τυχόν διαιτητικές αμαρτίες.

  10. Τέλος, μην ξεχνάμε ότι οι γιορτές είναι μέρες χαράς και ευτυχίας! Δώστε περισσότερη προσοχή στα αγαπημένα σας πρόσωπα και λιγότερο στο φαγητό!

xmas-food-lunch

Πηγή φωτογραφίας

Η Νικολέτα και εγώ σας ευχόμαστε καλές γιορτές με υγεία, χαρά, ευημερία και ευτυχία! Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!!

@PanDora

Leave a Reply