Βότανα… της ευτυχίας

posted in: Tips | 0

pandoras-kitchen-blog-greece-healty-tips

Άλλοτε εξαιτίας συγκεκριμένων καταστάσεων και άλλοτε χωρίς προφανείς λόγους, όλοι -ακόμη και οι πιο αισιόδοξοι- περνάμε περιόδους που είμαστε στις μαύρες μας. Αν αληθεύει ότι η ευτυχία κρύβεται σε μικρές στιγμές της καθημερινότητας, οι βοτανολόγοι θα πρόσθεταν ότι μπορεί και να κρύβεται σε μια ζεστή κούπα αρωματικού αφεψήματος που χαρίζει διαύγεια, ζωτικότητα και διώχνει την θλίψη. Μπορούμε να φτιάξουμε τέτοια αφεψήματα από τα βότανα της «ευτυχίας».

Βαλσαμόχορτο:
Η ευεργετική του δράση στη διάθεση και στον ψυχισμό μας είναι γνωστή εδώ και αιώνες. Σε ένα ποτήρι βραστό νερό, ρίχνουμε 1 κουταλάκι αποξηραμένο βότανο και το αφήνουμε για 10 λεπτά. Σουρώνουμε και πίνουμε.

Τζίνσενγκ:
Βοηθά τον οργανισμό να ανταπεξέλθει καλύτερα στο μακροχρόνιο και επαναλαμβανόμενο στρές, ενώ παράλληλα δρα και ως αντικαταθλιπτικό. Μπορούμε να μασήσουμε κομματάκια ρίζας ή να σιγοβράζουμε 3 γραμμάρια ρίζας σε 2 ποτήρια νερό για 3 λεπτά. Προσοχή! Δεν συνίσταται σε όσους έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση.

Γλυκόριζα:
Θεωρείται ότι συμβάλει στην ορμονική και νευρική εξισορρόπηση του οργανισμού. Παρασκευάζουμε το αφέψημα βράζοντας 1/2 κουταλάκι του γλυκού αποξηραμένο βότανο σε 1 κούπα νερό για 10 λεπτά. Προσοχή! Δεν συνίσταται σε όσους έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση.

Σαφράν:
Παραδοσιακά χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση της θλίψης γι’αυτό ονομάζεται και «φυτό της χαράς». Προσθέτουμε μικρές ποσότητες στο φαγητό μας. Εναλλακτικά, ρίχνουμε 5-6 σταγόνες βάμματος σαφράν σε ένα ποτήρι με νερό και πίνουμε 3 φορές την ημέρα, πριν από κάθε γεύμα.

Μελισσόχορτο:
Η δράση του είναι κατασταλτική. Σε μια κούπα νερό βράζουμε 1 κουταλάκι του γλυκού αποξηραμένο βότανο για 10 λεπτά και σουρώνουμε.

Πασιφλόρα:
Έχει την ιδιότητα να χαλαρώνει το νευρικό σύστημα σε περιπτώσεις ανησυχίας, μελαγχολίας και αϋπνίας. Σε μια κούπα βραστό νερό βάζουμε 1/2 κουταλιά της σούπας βότανο και το αφήνουμε να βράσει για 10 λεπτά.

Πίνουμε 1-2 φλιτζάνια την ημέρα για 3 εβδομάδες και στη συνέχεια κάνουμε ένα διάλειμμα. Προσοχή! Καλό θα ήταν να συμβουλευτούμε ένα ειδικό θεραπευτή. Οι έγκυες, οι θηλάζουσες και τα παιδιά συστήνεται να τα αποφεύγουν.

πηγή: vita τεύχος 206 photo by:www.tlife.gr

Leave a Reply